Top latest Five بیماری گال صورت Urban news

Wiki Article

در مجموع، عوارض جانبی اندک و خفیف گزارش شدند. سطح اطمینان ما به برآوردهای اثر عمدتا پائین تا متوسط بود. گزارش‌دهی ضعیف یک محدودیت اصلی بود.

در سالمندان، گال بیشتر در پشت اتفاق می افتد و در نوزادان و کودکان کوچک، دانه ها معمولا کف دست ها و پاها قرار دارد.

دلایل علمی اهمیت مطالعه در راه های کسب درآمد برای نوجوانان و انتخاب شریک در کسب و کار

زخم: خاراندن مداوم ناحیه آلوده می‌تواند زخم‌هایی را ایجاد کند که آلوده شوند. اگر این اتفاق بیافتد ممکن است درمان اضافی با آنتی‌بیوتیک برای عفونت پوستی توصیه شود.

آنتی‌هیستامین‌ها مانند دیفن هیدرامین یا لوسیون پراموکسین برای کمک به کنترل خارش

بخاطر داشته باشید که این درمانهای موضعی غالباً باید حداقل به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت در یک نوبت باقی بمانند ، بنابراین از استفاده آن قبل از دوش گرفتن خودداری کنید.

این درمان های خانگی برای درمان گال در بزرگسالان و کودکان نیز موثر است.

مطالب مرتبط نوشته های بیشتر از نویسنده بهترین بهترین مرکز فیزیوتراپی نیاوران

خشن شدن پوست: برخی از افراد ممکن است به نوع شدیدتر بیماری جرب به نام گال نروژی( که به جرب پوسته‌ای نیز معروف است) دچار شوند که بسیار مسری است.

گال در نوزادان و کودکان نوپا و گاهی اوقات در افراد مسن با سیستم ایمنی ضعیف ممکن است در سر، صورت، گردن، دست و کف پاها دیده شود.

گرد فلفل می تواند برای کاهش درد و خارش گال استفاده شود. بعضی از مردم معتقدند که این گرد می تواند کنه های ریز گال را از بین ببرد اما شواهد علمی برای این موضوع وجود ندارد. زمانی که گرد فلفل به صورت موضعی روی پوست مالیده می شود می تواند نورون های روی پوست را بی حس کند.

از دیگر داروهای بیماری گال پوست درمانی برای این بیماری می‌توان به؛ لوسیون ۲۵ درصد بنزیل بنزوات، پماد گوگرد و کرم‌های استروئیدی اشاره کرد.

بعد از چهار هفته، ایورمکتین ممکن است منجر به نسبت کمی بزرگتر از شرکت‌کنندگانی شود که دچار حداقل یک عارضه جانبی شده بودند (شواهد با قطعیت پائین).

برای درمان کامل بیماری گال این درمان را هر روز انجام دهید.

Report this wiki page